Bankove prevody SK-CZ Was: Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Říjen 24 23:41:06 CEST 2012

On 24.10.2012 21:34, Milan B. wrote:
> Ako som povedal - treba si zistit, ako sa veci maju a pripadne najst
> optimalne riesenie a dohodnut sa s prijemcom. Ono jednoducho vyklikat
> platbu do CR alebo odkliknut dobierku moze stat viac (nervov aj penazi),
> ako clovek cakal.

Ano, je to tak. Bezne poplatky su 8-10eur. Daju sa najst riesenia, ale
treba sa dohodnut. Uz som tu myslim uvadzal, ze poplatok v CSOB SK za
prevod do banky z tej istej skupiny v CR (okrem CSOB CZ aj Postovni
sporitelna) je, neviem teraz presne, do 40 centov a poplatok na strane
prijemcu podobne. Takze sa staci dohodnut, ze tieto poplatky uhradim ja,
ako zakaznik, t.j. moje mi strhne moja banka a dodavatelovi poslem o pol
eura viac, ako je cena tovaru. Urcite sa daju najst aj ine dvojice
spriaznenych bank. Otazka je, ci dodavatel ma ucet v banke, kde sa to
takto riesit da...

Vramci nadnarodnych skupin maju banky poriesene vyrazne zlavy. Napr. aj
obycajny vyber z bankomatu. V lete som stravil jednu noc v Madarsku a
vopred som neriesil vymenu HUFnagelov, reku naco, vyberiem si tam z
bankomatu. Vyber z bankomatu cudzej banky by stal min 6 eur, ale v K&H
(ta ista skupina, ako CSOB) len 20 centov.

miro