Solarni nabijecka

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Říjen 24 16:38:59 CEST 2012

No bordel, to by asi bylo ještě docela dobré :-)) Jen bych připomenul
jeden historický a nejspíš i absolutní fakt:
"Systém který hájí zájmy jednotlivců na úkor zájmů celé společnosti se
nazývá systémem Totalitním"
a nic na tom nemůžou změnit jakékoliv žvásty včetně extra silných slov o
demokracii, svobodě a spravedlnosti v takových systémech hojně
používané, které se snaží právě tu Celou společnost přesvědčit o opaku.
Že na takové chování vždy v historii doplatili a doplatí nakonec úplně
všichni bez výjimky asi netřeba dodávat.
S pozdravem,
Miloš Dašek