Solarni nabijecka

Středa Říjen 24 16:25:52 CEST 2012

Tak to je v pohode, staci palit pneu, petky, mineralni oleje, uhli a
jine svinstvo coz rozhodne nejsou obnovitelne zdroje ;-)
Me by zajimalo, jestli to nekdo opravdu bude resit v praxi, kdyz budu na
balkone s kalkulackou na solar, tak hned sup 100 litru pokuta ;-) A co
ruzne hadice na ohrev bazenu TUV atp...