Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Říjen 24 12:28:36 CEST 2012

Vzdy mi prisiel balicek normalne domov, bez cla a podobnych veci.
Okrem PCB som si do objednavky vzdy prihodil este zopar drobnosti,
vzdy to bolo pod 20EUR, tam sa vsetky tie colne opicarne neuplatnuju.
Ale myslim ze cinan to tak ako tak oznaci ako gift s hodnotou 5USD, aj
ked to bude mat hodnotu vyssiu.