Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Říjen 24 10:47:48 CEST 2012

Ahoj,

mozem sa spytat, ako to funguje s colnicou a dph na svk, nie som
platca dph a firmu tiez nemam...?

Mna zaujimaju skor tie drahsie veci ale chodit kamsi na letisko kam aj
autobus chodi raz za hodinu je dost otravne a to este nehovorim o tom,
ze sa clovek natahuje so spedicnymi firmami...

A.