Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

Ondrej Kolonicny ondrak na medoro.org
Středa Říjen 24 12:13:30 CEST 2012

Ano, nebo jeste toto:

http://www.seeedstudio.com/

Tech zprostrekovatelu je vic, ve vysledku to pak vyrabi jeden vyrobce...

Pokud pouzijete obyc postu a ne DHL nebo EMS, tak z 95% ta zasilka
dorazi az domu.. Uvadi na tom hodnotu kolem 20USD...
A celnici si toho ani nevsimnou... Pokud to jde EMS tak jsem to vzdy
proclival a doplacel DPH.. Jde o to jak na to spechate...

Ondra