Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

Úterý Říjen 23 18:54:32 CEST 2012

Cena neni zrovna nizka, Matron mel 300Kc/dm2 dokud to delal a to mi
prislo OK, 500 uz mi prijde dost (+DPH a postovne).
Nemam problem tam zadat vyrobu desek, co jsou nanejakou zakazku a
zaplati to zakaznik, ale na takove to domaci hrani s automatizaci
topeni, TC atd. bych to klidne nechal vyrobit v Cine (pokud to vyjde
levneji)