Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

Marek Peca marek na duch.cz
Úterý Říjen 23 18:28:07 CEST 2012

Vetsinou se snazim vyvarovat netechnickych debat, ale tohle mi neda.

> A kdyz jsme u toho a je to celkem uzavrene tema - jak je to s vyrobou DPS v
> Cine, akualne?
> Ma nekdo cerstvou zkusenost s 2-vrstvou DPS prokovenou, jaka cena/dm2 a
> termin? Da se technologie via 0.3, motiv 0.15?

Pripada Vam cena PragoBoardiho poolu prilis vysoka? (Mluvim o teto sluzbe,
nebot v dotazu to vypadalo spis na jednorazovou vyrobu, nez opakovanou ci
maloseriovou.)

Ja mam dojem, ze je dost prijatelna i pro pomerne chude vyvojare. Co budem
delat, az nam vsechno pokrachuje... Ja nemam naprosto nic proti spouste
cinskych vyrobcu, nekteri z nich nasli kompromis mezi cenou kvalitou v
takovem pracovnim bode, kde jen smekam a tleskam jim.

Ale ve vetsine odvetvi, kde uz v podstate necinske cesty neni, by si
spousta lidi i rada priplatila za mene poruchove/jedovate/jinak debilni
reseni a moznost proste neni... Chceme takhle dopadnout v CR s plosnakama?
Ja vim, ze je jeste treba bulharsky Olimex, ale ten, pokud vim, nijak
lepsi ceny nema.

ZdraviM.P.