Knight Rider realitou

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Pátek Říjen 19 16:01:46 CEST 2012

ABS pracuje az od istej, vyrobcom nastavenej rychlosti, takze s ABS
znizite rychlost pod tuto hodnotu a bez ABS zastavite.
Ta rychlost byva vecsinou mala - do 10km/h

+ uz bolo povedane -> ABS ovlada kolesa jednotlivo, co ziadnou
skusenostou, ani nicim inym neurobite...

Pre vsetkych:
AD: Rovnake podmienky...
... pred 10 rokmi na uplne inom aute, na uplne inej ceste, s uplne inymi
pneumatikami, pri inej teplote, tlaku, husteni ...,  som "za rovnakych
podmienok" ... urobil cokolvek.

CHA...CHA...

Dodo