Knight Rider realitou

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na hascomp.cz
Pátek Říjen 19 15:10:45 CEST 2012


ABS mi nevadi celkem nikde, krome extremne kluzkeho povrchu - ledu, to 
pak dokaze naprosto zabranit zastaveni auta. Bez ABS je vetsi sance, 
protoze se da najit pocitove misto, kde to drhne, natlacit do vzorku 
bordel a pak to brzdi, ABS tomu spolehlive zabrani. Nastesti mam stare 
pastiky a nemam blok brzdit bokem o snehovy mantine, u noveho auta by to 
bylo hned tak za 50.... Kdyz jsem mel stara auta bez ABS, tak jsem za 
stejnych podminek zastavil bez problemu.

Dne 19.10.2012 14:12, Šerých Jakub napsal(a):
> ABSka reguluje brzdeni, kdyz to prevedeme do elektrikarske reci "PWMkou". Kdyz "umite" brzdit, dokazete na suche bezproblemove silnici drzet brzdu tak, ze se kolo tesne jeste nezablokuje, nebude to delat: brzdeni na maximum, zablokovano => odbrzdeni, odblokovano => brzdeni na maximum atd.
>
> Oproti tomu na kluzkem povrchu je hranice blokovani kola tak nizka, ze to neuregulujete linearni regulaci a budto pouzijete onu PWMku v rytmu max nekolika Hz vy nohou nebo v rytmu desitek Hz daleko presneji ABSka, takze tam je ABSka samozrejme ucinnejsi.
>
> Jakub Serych
>
>> -----Original Message-----
>> From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
>> Behalf Of Martin Záruba
>> Sent: Friday, October 19, 2012 1:42 PM
>> To: HW-news
>> Subject: Re: Knight Rider realitou
>>
>> Naprosto se nechci hádat, jsem jen zvědavý. Co budu dělat jinak, než jak to
>> dělá ABS, jestliže umím brzdit?
>> Martin Záruba
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list