Knight Rider realitou

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 19 14:54:35 CEST 2012

 19.10.2012, 14:47:33

Jasne, pokud gumy poradne nekvili a nekouri se z nich, neni to, to
prave brzdeni. ;-)

Nicmene, moje zkusenosti z kola (autem se do smyku dostavan jen
vyjmecne) jsou takove jak jsem popsal. Kdyz se kola zablokuji, tak
krom ztraty ovladatelnosti, to i hure brzdi.

No a ty vedlejsi efekty, co jste zminil, ty se mohou podle situace
projevovat ruzne. Jednou budou treni zvysovat, jindy jej zase mohou
snizovat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz