Knight Rider realitou
RV
vicek.radek na cpost.cz
Pátek Říjen 19 14:23:14 CEST 2012
Noo to ale samozrejme neplati obecne a myslim, ze to neplati ani v
pripade brzdeni na suchu.
Predevsim vubec neberete v potaz jevy, ktere tam nastavaji (ohrev gumy,
zmena stycne plochy atd.). Pokud si pamatuji spravne tak neucinejsi
brzdeni na suchem asfaltu je brzdit smykem (pokud neni nutne se necemu
vyhybat).
S tim jake jsou pomery na lede, snehu atd to nema nic spolecneho -
efekty ktere tam vznikaji jsou uplne odlisne.
Radek Vicek
Dne 19.10.2012 13:44, gatilo napsal(a):
> 19.10.2012, 13:38:08
>
> Nejvetsi treni, a tim i nejucinejsi moznost brzdeni je tesne pred
> "utrzenim do smyku". Pro pripadne neverici, snad postaci pripomenou
> dobre znamou situaci z praxe.
> Jedete-li po nejakem kluzkem povrchu treba do kopce (naledi, mokra trava, blato),
> tak pokud jedete bez prokluzu kol, tak to jde. Ale pokud to prezenete s
> plynem, kola se protoci, tj. valive treni se zmeni na treni smykove a
> jste v haji.
>
> S pozdravem Pavel
> mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk, kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.
This e-mail and any attached files may contain confidential information. If you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any modifications or delay in the transmission of it.
Další informace o konferenci Hw-list