OT: skok ze stratosfery

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 19 12:01:36 CEST 2012

 19.10.2012, 11:47:59

Jestli vam tohle tvrdi vas fyzikar, tak mu dejte petku a nechte jej
poskole. :-)
Pro max. zjednoduseni, nebudeme uvazovat zadne vnejsi sily.
Pokud by balon tesne po odpoutani byl vyvazen tak aby nestoupal, bude
se pohybovat ve smeru tecnem s rychlosti "rovne" rychlosti rotace.
Jenze, zatimco balon se bude pohybovat po primcebod, bod startu na zemi
se pohybuje po kruznici. Tim padem se, teoreticky okamzite balon octne
nad jinou casti povrchu nez z ktere odstartoval.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz