OT: Re: STM32F0 timer3

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Říjen 16 20:43:58 CEST 2012

Ahoj,

Dňa 16. októbra 2012 13:00, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:

> Nie. Uz toto, co som napisal, mi zabralo kopec casu. A to som to ani nevyskusal.
>
> Ak sa prihlasi ST s vykrikom, ze stedro zaplati Waclawekovi za kucharku k timerom, tak prosim... :-)

> [...]

S ohladom na vcerajsie vlakno o dobrovolnikoch, mozem sa spytat, co ta
viedlo k takemuto raznemu konstatovaniu? Vcelku som prekvapeny tvojou
reakciou, kedze ty si znamy tym, ze rad pises rozne traktaty a
technicke poznamky. A si vcelku aj nachylny ludomil, ktory rad pomoze.
Nebodaj si si zacal lepsie vazit svoj cas alebo si uz neni az taky
velky ludomil?! :)

A.