Praha/Brno seminar na tema prace v CERNu

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Říjen 15 16:25:11 CEST 2012

len dodam ze sme trochu vylepsili bilanciu, od 1.11. do nasej sekcie
nastupuje mlady inzinier z Ceskej republiky, takze budete styria.
Vsetkych zamestnancov je ~2330 takze zastupenie mate 0.17%. U Slovakov
je to vyvazenejsie, 0.68% co je zhruba vyska naseho prispevku do CERNu.
b.