DDS generator

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Říjen 15 13:47:40 CEST 2012

Ano, zaregistroval som oboch zaujemcov. Dakujem za zaujem. Pozrem sa co
by obnasali vysokofrekvencne obvody a podla toho zacneme :-)
Pokial by sa nieco realizovalo tak treba dotiahnut cele riadenie aby to
bol pouzitelny standalone pristroj, takze na par hodin to urcite nebude,
ale nie je to zase ani celozivotne dielo...