Nahrada kalafuny

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pondělí Říjen 15 09:30:38 CEST 2012

Nekdy v roce 1992 kdy jsem chodil do elektrotechnickeho krouzku pouzival vedouci nejakou nahradu kalafuny. Melo to stejnou konzistenci i barvu, bylo to troche mlecne (nebylo to tak pruhledne jako kalafuna), ale nesmrdelo to (je neprijemen kdyz se kalafuny nadycham). Vedouci rikal, ze si to nechal vozit z Nemecka (prave pro to ze to nesmrdelo, protoze mu vypary z kalafuny take nedelaly dobre). Nevite nekdo co to mohlo byt? Zkousel jsem ruzne nahrazky z DX (tekute, polotekute, MTL-486 atd.) ale kalafuna u me vede. A tohle bylo v podstate stejne jako kalafuna (stejne se s tim pracovalo i to skoro stejne vypadalo), ale nesmrdelo to. Jestli to bylo korozivni nevim, nejspis ne, mozna bych vyhrabal nejakou starou desku kde to je nanesene a urcite to nebude rezave.

MG