realizace funkce konkrétními hradly

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Říjen 15 09:40:19 CEST 2012

kym sa dostaneme do uplne filozofickej roviny (tento problem je pomerne
komplikovany a pracuje na nom mnozstvo odbornikov) jedno praktickejsie
priblizenie :-)
Treba si samozrejme nastudovat Boolovu algebru a De Morganove zakony ako
uz bolo spomenute, tym sa dostanene na nieco trochu optimalnejsie. Potom
sa daju pouzit univerzalne hradla ako napriklad z tejto rady
http://www.nxp.com/products/logic/gates/configurable_multiple_function_gates/#products
kde je v jednom malom cipe (2x2mm) podla zapojenia vyvodov k dispozicii
hned niekolko logickych funkcii.
b.