jaky antenni zesilovac pro TV?

Neděle Říjen 14 23:07:17 CEST 2012

No je pravda že touto měřící technikou vybavený nejsem. Předpokládám, že
rozmezí min. a max. signálu, co TV zpracuje, je dostatečně široké a
nepotřebuju to snad nějak přesně měřit a nastavovat. Barák mám na
vesnici kousek od Nymburka, anténu namířenou na Prahu cca 45 km. Silné
signály v TV pásmu tam nemám, nejbližší vysílače jsou v Praze a z jiných
směrů Hradec Králové (60 km), Liberec (90 km ale na kopci). Jen bych
nerad, aby se zesilovač přebuzoval nějakým wifi nebo mobilním vysílačem
z okolí. Nejbližší vysílač pro mobily mám cca 0,5 km, ale mimo směr.
Uvažoval jsem že k anténě dám něco s cca 30dB, pak tam mám rozbočovač na
6 výstupů (-10dB) a cca 3-5 dB počítám na kabely.
Ještě tam nebydlím, televizi tam tahat nechci, zatím tahám kabely a
vymýšlím, z čeho to poskládat.
Anděl