jaky antenni zesilovac pro TV?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Říjen 14 21:22:28 CEST 2012

Tyhle kalkulacky tu maji snad vsichni:
http://www.antech.cz/cz/pdf/kat-maxpeak-tam.pdf
umi to piskat dle signalu, technik to ma v kapse a jen toci s antenou.
obcas jsem videl i tohle:
http://www.elektrosat.cz/combo-dvb-s-s2-dvb-t/merici-pristroj-t3600-combo-dvb-s-dvb-t.htm
Ale vzdycky neco v ruce meli. Ono uz to dneska stoji par korun a neni
duvod s sebou na strachu tahat televizor a STB jako se to delalo drive.