Rozbeh motoru

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Neděle Říjen 14 20:57:03 CEST 2012

Co mam zkusenosti tak na rychlo bych rekl 3 mozne priciny.

1. stykac na trojuhelnik sepl prilis brzy.
2. stykac na troluhelnik sepl prilis pozde.
3. prilis dlouho trva rozbeh na hvezdu.

Co mam zkusenosti se softstarterem tak tam se jen nastavila doba rozbehu
a hotovo. Softstartery co pouzivame se jen vradi mezi jisteni a motor,
zadne prepinace hvezda/trojuhelnik. Jedine co vyhodi jistic vzdy je kdyz
se motor jeste toci a je znovu spusten softstarter. V ten okamzik leti
jisteni 200A a to je pripojen jen motor 45kW

Milan