OT: zamrzání skel v autě

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Říjen 12 10:56:37 CEST 2012

Obecne zapnout nejde na dalku, ale udelat se da vsechno, vsak jsme
elektrikari, ne? Prikon to ma takovy, ze kdyz mam nastartovano a
rozsvicene svetla, tak ty pri zapnuti vyhrivani viditelne pohasnou. Ze
to nepomuze vybite baterce v zime je jasne.
Puvodni dotaz znel jak zabranit namrzani skel. Bufik tomu nezabrani,
odstrani pricinu. Vyhrivani skel take odstranuje pricinu a nezabrani
tomu. Je pravda ze na 5mm ledu se to uz nehodi. Ja rano prijdu, sklo
oskrabu, nastartuju, zapnu vyhrivani skla a po par minutach je ciste.
Pokud jen foukam vzduch, je to mnohem dele. Mozna je to i tim, ze se ty
Fordy nejak pomaleji ohrivaji, zda se mi ze Skodovky foukaji teply
vzduch rychleji.

Martin Hanek