OT: zamrzání skel v autě

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Říjen 12 10:46:58 CEST 2012

No ja jsem se nechtel hadat... ;-) Opravdu JEN ta cena. :-(

Mimochodem to vyhrivane sklo u Forda jde zapnout i na dalku? Nebo to jde
zapnout az kdyz prijdu? Protoze to pak musi dost zdrzovat - cekat 10-15
minut nez roztaje 5mm ledu. Navic co baterka - kolik to sklo ma prikon?
Pokud to jde zapnout i na dalku tak abych nemel rozmrzle sklo a
nenastartoval asi neni optimalni.

Mimochodem znamy mel Focuse a dvakrat mu tohle sklo prasklo.

Radek Vicek