BGA puzdra, layout dosky

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Říjen 11 20:32:39 CEST 2012

Alebo to mozem urobit ako niekto tu
http://sec.pn.to/pw/?plugin=attach&pcmd=open&file=tapping.jpg&refer=Bases
 - ten druhy obrazok. :)

Ano, hovorime o bastleni, ale trebars si semtam clovek chce aj samdomo
bastl (aj ked na doske vyrobenej mimo domu) urobit pekne alebo
nedajboze to chce natrepat do maleho priestoru. I ked na testovacie
bastly je dobry aj velky breakout board, vies si take predstavit
napriklad v tom mojom mobile? :)

Dňa 11. októbra 2012 17:35, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: