BGA puzdra, layout dosky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 11 17:35:00 CEST 2012

Ja by som povedal, ze v sucasnom stave veci je najjednuduchsie pouzit nejaky kupeny medziplosacik (breakout board). Teda ak ide o suciastku, ktora sa v ludskom puzdre nevyskytuje (a specialne pre JS na dokazanie si, ze zvladne aj dalsiu exoticku a nie prilis uzitocnu vec :-) ).

Su mi zname obmedzenia tejto metody, ale hovorime este stale primarne o bastleni, ze?

wek