Vyroba transformaturu, navijecka, smaltovane draty

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 11 14:51:35 CEST 2012

Nedavno jsem nekde videl video na kterem cinanka navijela jadra
transfrmatoru vyroba jednoho ji nezabrala vice nez 5s, bohuzel to nemuzu
najit a ani si nepamatuji kde jsme to videl, ale byl to fofr.

---------- Původní zpráva ----------
Od: milger <milger na pobox.sk>
Datum: 11. 10. 2012
Předmět: Re: Vyroba transformaturu, navijecka, smaltovane draty
"

Len pre info, ako to robia profici:
www.tpc.sk(http://www.tpc.sk)

Prihrievam si polievocku, nie je to moja firma, iba spolupracujem ako clen
vyvojoveho timu.
Okrem ineho cievky aj navijaju...

Milan

On 11. 10. 2012 14:11, Peter Bosnak wrote:

"

>K navíječce: pokud nebudete dělat cívky séroivě, asi se to nevyplatí.

>Osobně používám něco jako kliku s různými redukcemi na kostry a drát

>vedu ručně. Zmiňovaná 0,2 mm CuL není vůbec žádný problém (příp. si

>vezmu brejle).

Myslím, že tu je práve priestor na použitie toho Merkuru, o ktorom sa tu
dávnejšie diskutovalo. Ja si práve týmto spôsobom vyrobím navíjačku vždy
odznova podľa toho, čo práve potrebujem. Počítadlo je výhodné použiť
mechanické, z nejakého magnetofónu, lebo potom netreba riešiť tú
obojsmernosť. Je to potom otázka polhodiny. Samozrejme na sériovú výrobu by
to nebolo asi najlepšie riešenie. P.B.