Vyroba transformaturu, navijecka, smaltovane draty

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Říjen 11 14:36:07 CEST 2012

Já jsem hodně konzervativní, ale mechanické počitadlo (z magnetofonu)
prostě ne. Je to nepřesné (pokud není použit ozubený převod) atd.

Osobně tam mám nereverzní elmag. počitadlo tuším z tel. ústředny a
jazýčkový kontakt.

Kdybych to dnes dělal znovu a hlavně měl čas, přišlo by tam něco jako
třeba http://radio-hobby.org/modules/news/article.php?storyid=1084 s
tím, že by možná čidlo nebylo optické, ale s Hallovými sondami.

Coby nepříteli procesorů mi to přijde velmi elegantní ;-)

---
Jirka