[OT:] Prehravatko zvirat z Alberta

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Říjen 10 17:04:28 CEST 2012

Jsem to ale spammer :-),
  jasně že to má paritu! Všimněte si, že v levé půlce, tj. v rozsahu 64 - 127,
je počet "tlustých" bitů vždy sudý! A v pravé půlce (128 - 191) je počet bitů
zase vždy lichý! To podle mne není samo sebou. Pokud to ale přijmeme za
pravidlo, klesá nám počet kódů na 64. To celkem odpovídá nejvyššímu číslu
zvířete, které máme, 60. Nevíte, kolik jich oficiálně je ?
  Zdraví Pavel