[OT:] Prehravatko zvirat z Alberta

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Říjen 10 16:54:01 CEST 2012

Zdravim,
  tak jsem to dotridil. Vysledek muzete videt zde:
http://sinus.cz/~patrol/unsorted/animal-card-codes.jpg
  Vsimnete si drive zjisteneho poznatku o vzajemne se negujicim 7. a 8.
bitu. Tez to lze reprezentovat, ze s nejvetsi pravdepodobnosti ma nejnizsi
karticka cislo 64 a nejvyssi 191, tedy jich je celkem onech 128.
  Jsem zvedav na tu "losovaci" kartu, zda bude tez vyhovovat tomuto vzoru
nebo zda bude necim "vyjimecna". Treba pak objevime vice "vyjimek" :-).
  Zdravi Pavel