BGA puzdra, layout dosky

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Říjen 10 10:36:02 CEST 2012

ved som to pred casom pisal... po ca. 5 rokoch som potreboval nanovo
navrhnut medzifrekvencny zosilnovac a budic AD prevodnika. Operak sa
odvtedy zmensil tak ze 11 vyvodove puzdro ma rozmery 2x3mm a pasivne
suciastky 0603 tam uz boli velke, takze som musel prejst na 0402. To sa
da pomaly uz snupat namiesto koksu.
Pockajte este 10 rokov a do reprapu budu dodavat kremikove draty a tie
cipy si budete tlacit doma sam :-)
b.