Pulsni zdroj 230/400+12V ?

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Úterý Říjen 9 11:09:38 CEST 2012

Souhlasim na druhou stranu to co jsem rozebral a z ceho mi vstavali hruzou
vlasyt na hlave jede 8 mesicu v kuse tretim rokem a zatim to pri zadne
bource neodeslo, pravda je v tom jen ta 555 ale zase to krome 12ks 550V
varisotru nema jediny bezpecnosti prvek, tedy veskere napetove spicky ze
site se nalejou pres 120Ohm odpor na velky C a z nej na triak, podobne pres
maly C jdou hned na 555.
Samotna ohrada ma odhadem 2km a to co se do ni naindukuje jisti jen tech 12
varistoru v serii.
Prime pripojeni na sit je lakave, ale zere to tak o 7W vice nez je nutne a
to je za 8 mesicu provozu uz docela znat, ale hlavne to podlemeho nemuze
splnovat zadnou z norem protoze pokud ten 120Ohm odpor odejde tak se plny
vykon ze site pricita k pulsu a tim uz by slo nekoho nebo neco zabit.
Modre podsviceni jsem neplanoval, GSM branu z cenovych duvodu take ne ,
zalohovany provoz na baterie volitelne ano, svetelne cidlo pro automaticke
prepnuti mezi nocnim a dennim provozem ( v noci lze prejit na nizsi
frekvenci pulsu to co se pase nejsou zpravidla nocni zvirata a ve tme
reaguji pomaleji cili je staci i pomaleji hlidat. LCD bych tam dal, ale je
problem s tim jak skloubit (levne) IP55 a displej, o problemch s rozsahem
teplot nehovoric.

K zdroji tlumivka na vstupu a varistor neco pozerou a co ne je holt osud.

Ciprian