Pulsni zdroj 230/400+12V ?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 9 10:46:06 CEST 2012

Ja bych k tomu zareagoval snad jen rčením: "v jednoduchosti je krása" a
dodal v tomto případě i spolehlivost.

Ideální je otestovat při letních bouřkách, když pak budete kromě
tyristoru ještě měnit hromadně 555, UC3843 atd. tak si na tenhle thread
možná vzpomenete.

Na druhé straně je možné doplnit i display ( chtělo by to modře
podsvícený) , měření svodových proudů mezi výboji, indikace přerušení
ohradníku nebo změna impedance, počet impulzů/min, doba běhu,
spotřebovaná energie, energie výboje, GSM brána - dálkové nastavování
via mobil, hlášení poruchových stavů na mobil, zálohování provozu z
autobaterie ...  atd.