[OT] LIDL regulator kurenia - rozborka

Čtvrtek Říjen 4 15:22:51 CEST 2012

Dne 4. října 2012 15:17 Petr Labaj <labaj na volny.cz> napsal(a):
> Zajimave je, ze ten tistak vypada temer presne jako ten rozebirany na
> foru zde:
> http://www.mikrocontroller.net/topic/155959#1471669
>
> Ale uplne stejny neni. Ten z fora ma temistor "vystrceny" co nejdal od
> topeni na takovem vystupku PCB. Ten od Lidla uz ne. Takze v ramci
> katovani kostu uz vystupek zrusili (faktem je, ze to asi prinaselo ztraty
> materialu prorezem).

Podle toho, jak to z toho trčí, to mohlo mít i vliv na zmetkovost
vyráběných DPS. A nemusí to být jen ono "katování kostů", prostě si
zvážili pro a proti - přesnost regulace vs. cena a udělali inovaci.
Ostatně trh si to žádá, mají to v Lidlu za pár korun, kdyby to bylo za
dvojnásobek, to by asi tak na dračku nešly ;)

P.K.