[OT] LIDL regulator kurenia - rozborka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 4 15:17:50 CEST 2012

Zajimave je, ze ten tistak vypada temer presne jako ten rozebirany na
foru zde:
http://www.mikrocontroller.net/topic/155959#1471669

Ale uplne stejny neni. Ten z fora ma temistor "vystrceny" co nejdal od
topeni na takovem vystupku PCB. Ten od Lidla uz ne. Takze v ramci
katovani kostu uz vystupek zrusili (faktem je, ze to asi prinaselo ztraty
materialu prorezem).

PL

From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 04, 2012 8:08 AM
Subject: Re: [OT] LIDL regulator kurenia - rozborka

Tak jsem hned ráno zakoupil. Bohužel pouze 1 ks . Víc neměli, nějakej
maník vzal vše - měl plnej košík ( měli cca 15 kusů).
Naštěstí byl alespoň jeden mezi žárovkama:-)
V příbalu jsou opravdu 3 redukce a dvě tužkovky DURACELL !
http://jaku.ic.cz/Termostat/prislusenstvi.jpg
Hlavice je trochu rozměrnejší, nez mé stávajici "pasivni" od siemense:
http://jaku.ic.cz/Termostat/pripevneno.jpg
Pokud někdo dělá rekonstrukci, nebo osazuje nově, dopručuji osadit
ventily "do boku" rovnoběžně s radiátorem.
Nic pak nevyčuhuje ven a není tak zranitelné. Umím si představit, že
kdyby někdo šel kolem a zavadil jak to dopadne :-(
Abych ušetřil notorickým rozebíračům práci, kuchnul jsem to sám a ....
Uvnitr je stejnosměrny motor  a jako čidlo polohy z převodovky vedou 3
dráty.
http://jaku.ic.cz/Termostat/rozborka_1.jpg
Na desce je opravdu "plivanec" a pár smeti okolo. Nechtěl jsem desku
vyndavat( dalsi šroubky ) takže jen mizerný boční pohled:
http://jaku.ic.cz/Termostat/rozborka_2.jpg
Na desce je "inkermentalni" potenciometr s převodem na kolečko, kterým
se termostat mimo třech tlačítek pod displejem ovládá:
http://jaku.ic.cz/Termostat/rozborka_3.jpg
Termostat je velmi tichý - v porovnání s nějakým modelem od Conrada
podstatně tišší. Ve vzdálenosti cca 1 m není skoro slyšet.
Asi to bude hlučnější přidělané na radiátoru, který tomu bude dělat
"ozvučnici"
Převodové ústrojí je plastové, dobře promazané nějakým tukem, takže ty
tři roky záruky to přežije co se týče po mechanické stránce určitě.
Napájet to jde i z NiMH článků ( eneloop ) které tam plánuji.