odrezovac

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Úterý Říjen 2 18:53:27 CEST 2012

Za sociku byl nejlepsi 'Odrezovac T' v hranate plastove flasce.
Fialova kapalina na bazi taninu, lihu a nejakych organickych kyselin,
ktera tvorila nafialovely povlak. Uz mi dosel. :(
Ale na webu se da dohledat nekolik novych prodejcu s novym balenim.
Jestli to je ale on, to nevim. Vsak vite jak je to se starymi, osvedcenymi
vyrobky pod nadvladou EU.

JURP