OT: odrezovac

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Úterý Říjen 2 17:04:03 CEST 2012

Když jsem je u nás sháněl tak jsem zjistil:

Jsou již jen bezoplachové, ale pozor některé dělají světle šedý matný
'fosfátový' povrch (žlutá nebo bezbarvá vodička) a jiné (fialová
vodička) dělají tmavý lesklý povrch.

Laicky se domnívám že světle šedý matný 'fosfátový' povrch je sám o sobě
částečně rzi odolný.

Ale co je lepší pod barvu nevím.

ZU