LED osvetleni

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Pondělí Říjen 1 14:20:27 CEST 2012

Např. laboratorní zdroj ? Alespoň tím jsem to při pokusech napájel já :-). Jinak udělat zdroj konstantního proudu v této konferenci snad umí každý... Doufám :-).

Ne, Čip nežhavil, dioda byla na chladiči, který byl teplý ale ne horký.

Hezký spínaný zdroj pro podobnou LED ze šuplíkových zásob sem například před časem dával pan Vicek. Schoval jsem si to schéma až budu tu lampičku dělat :-). Jinak jich je plný internet za takové ceny že se to snad ani nevyplatí dělat.

	Martin.

Chtelo by to nejaky levny regulator proudu aby se dala ridit svitivost..