LED osvetleni

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Říjen 1 10:53:33 CEST 2012

On Mon, 1 Oct 2012, Tomáš Mazouch wrote:

> Barevnou teplotou se mi libi LED od Slona 511-888 (jejich skl. cislo). Mam
> jich doma uz nekolik nainstalovanych, ucinnost asi nic moc, ale pozadovanemu
> ucelu vyhovuji (4ks nad kuchynskou linkou).

Ja bych to s tou ucinnosti nevidel tak cerne. Ty modrofialove LEDky
(studena bila) maji papirove vetsi ucinnost a vyssi svetelny tok na
Watt, ale co se tyce viditelnosti tak to neni tak jednoznacne. V tom
neprijemnem svetle stejne prd vidite takze nakonec mozna pro osvetleni
budou lepsi ty mene ucinne teple bile LED ale zato prijemnejsi pro
oko.