Náhodné vypínaní podsvícení displeje - HP ProBook 4510s

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pátek Listopad 30 17:58:59 CET 2012

Dobrý večer,

už cca 14 se mi občas z ničeho nic vypne podsvícení LCD u notebooku HP
4510s. Jelikož to má mít LEDkové podsvícení, přijde mi málo pravděpodbné,
že by to dělala porucha HW. Dále je zajímavé, že když zavřu displej,
počítač usne a hned po probuzení vše funguje normálně. Z toho soudím, že to
bude spíše nějaká SW záležitost.

Nevypozoroval jsem ale co by to mohlo způsobovat.

Jsou na tom Win Vista. Nic nového jsem neinstaloval.

Vypíná se opravdu jen podsvícení. Když na diplej posvítím tak tam normálně
obraz je.

Nesetkal se s tím někdo? Kde začít hledat?

Díky,

Honza Půhoný