Vymena magnetickeho tesneni u lednice nebo mrazaku

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Listopad 30 17:53:44 CET 2012

Kdybyste někdo zkoušel vyměnit magnetické PVC těsnění u lednice nebo
mrazáku a zdálo se vám,  že to nové je úplně na draka a ještě horší než
to staré (ztvrdlé), že prostě nikde nedoléhá a všude je mezera skoro na
prst, tak neházejte flintu do žita...

Je třeba vzít fén, popř. horkovzdušnou pistoli s nízkou teplotou (<100
C) a při ZAVŘENÝCH dveřích těsnění zvenku kolem dokola dveří postupně
pořádně ohřát.

Změkne, magnetem se konečně přicucne a po vychladnutí začne dělat to, co
má - totiž těsnit.

Člověk se pořád učí... Třeba je to pro někoho samozřejmost, ale já jsem
to nevěděl (i když pravda - přijít jsem na to mohl...) a na webu to
nikde nebylo ;-)

---
Jirka