A jak dal? [WAS: papírový počítač CGS]

Jaroslav Čapek jaroslav.capek na gmail.com
Pátek Listopad 30 12:17:14 CET 2012

Co myslite tim zmrskanej ? Jako, ze je to bastl ? Ta posledni verze mi
prijde docela dobra . Hlavne je to prave mix toho karla ,
normalniho(objektoveho) programovani a jeste navic jde ty zdrojove kody
exportovat do visual studia. A taky to tvori primo EXE takze ditko posle
kamosovi primo svuj vytvor co si udelal.

Kdyz jsem hledal neco podobneho pro syna tak i spousta odkazu na
zahranicnich webech byla prave na toho baltika.

http://www.sgpsys.com/cz/produkt-b4/B4_short_desc.htm

Jinak pokud znate hru minecraft , tak tam existuje mod computercraft ,
kde se programuje v LUA a to je teprv pro deti bomba , protoze jich to
spousta hraje takze je bavi i v tom programovat :) Sice to s
programovanim jako takovym nema nic moc spolecneho, ale zase je to pro
decka obrovska motivace .

http://www.youtube.com/watch?v=9KRxztX38z4

JC