Re: A jak dal? [WAS: papírový počítač CGS]

Marek Peca marek na duch.cz
Pátek Listopad 30 11:26:26 CET 2012

> A co baltazar ?
>
> Je to vicemene C, nebo C# , je to ceske a zda se mi to dobre. Aspon synovi se
> to celkem libi a uz v tom par veci umi(10 let).

Ten mi prisel hrozne zmrskanej :-( Jednak nevidim prilis pointu v te
Jacksonove metode (jestli to spravne nazyvam), za dalsi mi to pripadalo
narozdil od vzletneho (a o dost starsiho) Karla i LOGA dost chabe.

Ale precejen, nemuzu se ubranit obave, ze na Karel i LOGO jsou od dnesniho
SW uz trochu daleko, aby to nebylo na skodu naslednemu pochopeni
souvislosti...

MP