Pravdepodobnost poruchy

Zdeněk lada zdenek023ster na gmail.com
Pátek Listopad 30 10:23:05 CET 2012

Dobrý den,

jenže jak zjistit spolehlivost jednotlivých součástek? Cosi jsem kdysi
našel v učebnicích s Tesla součástkami, ale přišlo mi že poruchovost
vycházela dost vysoká (například u multimetru 1000 hodin střední doba mezi
poruchami takže kdybych s ním měřil nepřetržitě nějaký pokus, odešel by ani
ne po 2 měsících). Je možné dnes získat spolehlivost například Atmega16A,
TL072 a podobně?

s pozdravem,

Zdeněk