Re: Napájení tabletu + použití USB (Bylo:Re: jaký TA-BLET?)

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Listopad 29 23:30:09 CET 2012

Ctecka caroveho kodu? Uz dnes skenovani pres maly fotak je naprosto dokonale i vcetne ocr a vsech snad existujicich carovych ci qr kodu aplikace stoji prumerne 20,-

Ps: Ze odezni moda tabletu je myslim nerealne, 95% lidi prece zadny velky obsah netvori a tablet jim staci na 100%, spise jsou usmevni lide, kteri si jdou koupit notebook a ten pripoji doma na stul na kabel (wifi nechteji) a jedine co s nim kdy delali je cteni posty webmailem, skypovani a sjizdeni webu, facebooku atp.

Odesláno z iPadu