Napájení tabletu + použití USB (Bylo:Re: jaký TA-BLET?)

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Pátek Listopad 23 10:41:18 CET 2012

Dobrý den,

nesdílím úplně pesimismus autora vlákna, že "móda odezní", a tak by mě
spíš zajímalo to, na co se již okrajově narazilo.
Potřeboval bych k tabletu 10" připojit čtečku čárového kódu s emulací
klávesnice a zároveň mít tablet na napájení.
Je nějaká teoretická možnost zvládnout to nějakou USB rozdvojkou?
Počítám, že tabletů s odděleným napájením bude jako šafránu a nerad bych
se upínal na nějaký konkrétní typ, který během půl roku zmizí.

Honza