patek - domy jako faradayova klec

Čtvrtek Listopad 29 23:06:16 CET 2012

Ja teda nevim, asi zalezi na citlivosti, ale na me ma nejvetsi vliv
okoli ve smyslu s jakymi lidmi jednam a jaky je ucel jednani, asi jsem
flexibilni, ale stejne soustredeni pri programovani  pozoruji doma u
sedmilete whisky jako v prumyslove zelezobetonove budove plne smradu a
hluku... IMHO je to spis o psychice nez o nejakem zelezobetonu.