Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 29 13:57:19 CET 2012

A vite co je strasne zajimave kdyz pominu cenu O2 Machine, tak k nemu jde
poridit

roamingovy balicek evropa 50MB za 100Kc s DPH uctovani po 1kB což si myslím,

že není až tak špatná cena to i za české data zaplatíte mnohdy mnohem víc :-
D...

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>
Datum: 29. 11. 2012
Předmět: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

"To neni zadna alternativa na levnou datovou kartu? (V dobe kdy neomezene
volani stoji 400kc za mesic.)
Poridil jsem si o2 Machine za 18kc mesicne - v cene je 1MB dat. Vcera mi
prisla faktura - 68kc. Hodina telefonovani na podporu. Tarif O2 Machine je
malo znamy a kocka se spletla. No nic pujdu to zrusit.
Jeste mam dve Twist karty, tam mi nabidli denni tarif za 25kc.. Taky o
nicem.
Karty od VF - 0 Kc tarif to je zatim nejlepsi. Ale ted jsem zkousel jednu
ustrednu trochu dele - 4MB za 170 Kc.

Moje predstava je mesicni pausal 10 - 20Kc a cena za 1MB kolem 4 haleru.

Michal Gregor