Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Listopad 29 10:18:27 CET 2012

To neni zadna alternativa na levnou datovou kartu? (V dobe kdy neomezene
volani stoji 400kc za mesic.)
Poridil jsem si o2 Machine za 18kc mesicne - v cene je 1MB dat. Vcera mi
prisla faktura - 68kc. Hodina telefonovani na podporu. Tarif O2 Machine je
malo znamy a kocka se spletla. No nic pujdu to zrusit.
Jeste mam dve Twist karty, tam mi nabidli denni tarif za 25kc.. Taky o
nicem.
Karty od VF - 0 Kc tarif to je zatim nejlepsi. Ale ted jsem zkousel jednu
ustrednu trochu dele - 4MB za 170 Kc.

Moje predstava je mesicni pausal 10 - 20Kc a cena za 1MB kolem 4 haleru.

Michal Gregor