Matematické tabulky [WAS: papírový počítač CGS]

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Listopad 29 08:31:58 CET 2012

Zdravím,
:-) :-)
  Ano, je to pravda, listování v tabulkách je naučí, jak jdou čísla po sobě
:-) :-)
  Jinak samozřejmě s abecedami také bojujeme. Českou umíme, anglickou taky
(možná líp než českou), ale řecká dělá problémy, vždycky se za kappou
ztratíme :-) :-). Ještě že už nemusíme azbuku :-). Elektronický slovník
doma máme, žena ho kdysi dostala zdarma k nějakému pracímu prášku v akci či
co, ale nikdo s ním nechce pracovat, ten se nevžil. Zvlášť když je
Google translate, že :-).
  Zdraví Pavel