OT: Matematické tabulky [WAS: papírový počítač CGS]

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Listopad 28 19:42:52 CET 2012

Tak já nejsem pedagog, takže to až tak neposoudím. Ale asi jsem měl
dodat, že mladá je na gymplu se zaměřením matika+fysika, tam to možná
berou trochu jinak než na prumce.
Každopádně třeba pro úhly běžně používají pi, pi/2 apod. a řeší rovnice,
což tedy za nás rozhodně v sedmé třídě nebylo (pokud už nejsem totální
sklerotik).

Zdraví PavelK